Bulletin 2016
Summary

Editorial : Claude THIEBAUT, President of the Association of Friends of the Saint-John Perse Foundation p. 2

Presence of Saint-John Perse I,,fr,Routes - Squares - Squares - Parks,,fr,Presence of Saint-John Perse II,,fr,Plates - Schools - Schools - Schools - Public Libraries - Landmarks,,fr,Presence of Saint-John Perse III,,fr,Titles and epigraphs,,fr,Presence of Saint-John Perse IV,,fr,In the media,,fr,Publicity,,fr,Saint-John Perse on Twitter,,fr,Visitors to the website of the Foundation,,fr,Wanted poster,,fr,Repentirs,,en,General Assembly of the Aix-en-Provence Association,,fr,This bulletin is sent in December,,fr,by e-mail,,fr,to members of the Association of Friends of the Saint-John Perse Foundation,,fr,in a printed version,,fr,By letter,,fr : Voies – Places – Squares – Parcs p. 3
Présence de Saint-John Perse II : Plaques – Écoles – Collèges – Lycées – Médiathèques – Monuments p. 7
Présence de Saint-John Perse III : Titres et épigraphes p. 18
Présence de Saint-John Perse IV : Dans les médias p. 21
Publicité p. 21
Saint-John Perse sur Twitter p. 21
Les visiteurs du site de la Fondation p. 22
Ads p. 22
Avis de recherche p. 24
Repentirs p. 25
Saint-John Perse and me,fr p. 25
Assemblée générale de l’Association Aix-en-Provence, 25 June 2016 p. 27
Practical information p. 33

Le présent Bulletin est adressé en décembre, par courrier électronique, aux adhérents de l’Association des Amis de la Fondation Saint-John Perse et,
dans une version imprimée, par courrier postal, those of them who do not have an email address,,fr,Successive ballots are then,,fr,archived and available on the website of the Association,,fr,Permanent Call for Papers,,fr,Want to expand one or more topics for the next issue of the Bulletin in December,,fr,Suggest a new feature,,fr,one address,,fr,Publication Director,,fr,President of the Association,,fr,the Board of Directors of the Association,,fr,and those of the Editorial Board,,fr,on a voluntary basis,,fr,Thank you to all who participated in the preparation of this first,,fr,by contribution or proofreading,,fr,Marie-Astrid Charlier,,fr,Customs Dhorne,,bs,Anelle et Ted Kloski,,ca,Bernadette Lehembre,,en,Diane Nairac,,en,Hubert Roux,,fr.
Les bulletins successifs sont ensuite, in January, archivés et consultables sur le site de l’Association.
Appel permanent à contributions
Vous souhaitez enrichir une ou plusieurs rubriques en vue de la prochaine livraison du Bulletin en décembre 2017 ? Proposer une nouvelle rubrique ?
For this, une seule adresse : association-sjp@wanadoo.fr.
Directeur de la publication : le Président de l’Association
Editorial Committee : les membres du Conseil d’administration de l’Association
et ceux du Comité de rédaction de Souffle de Perse, sur la base du volontariat.

Merci à tous ceux qui ont participé à la préparation de ce premier Bulletin, par une contribution ou une relecture : Daniel Aranjo, Colette Camelin, Marie-Astrid Charlier, Carine Dhorne, Alain Dormoy, Anelle et Ted Kloski, Bernadette Lehembre, Diane Nairac, Christian Pallandre, Carol RIGOLOT, Hubert Roux, Silwain Sanklé,,hi,Arlette Ventre,,fr,Bulletin 2016Sommaire,,en, Arlette Ventre, Renée Ventresque.